POZVÁNKA NA ŠKOLENÍ INORZ - DĚTSKÁ HŘIŠTĚ
ve spolupráci s Magistrátem města České Budějovice, Vás zvou na seminář
DĚTSKÁ HŘIŠTĚ
povinnosti výrobců, dodavatelů a provozovatelů, požadavky na provoz, kontrolu a údržbu
Seminář je zaměřen na požadavky současné legislativy vzhledem k bezpečnosti dětských hřišť, povinnosti zúčastněných osob při výstavbě nových herních prostorů.
Je určen pro odpovědné pracovníky měst, obcí, předškolních zařízení, škol, pracovníky odpovědné za kontroly, projekty a výrobu dětských hřišť, odpočinkových a herních zón pro děti.
Seminář se koná dne 31. března 2005 od 8,30 hod.
v zasedací místnosti Magistrátu města České Budějovice, nám. Přemysla Otakara II.
Vložné: 1 100,- Kč
Pozn.: Vložné nutno uhradit do 25.3.2005, není v něm zahrnuto ubytování a stravování. Nejsme plátci DPH
Program semináře:
8.30 - 9.00 Prezence
9.00 - 9.05 Zahájení semináře
9.05 - 10.45 Platná legislativa (Zákony, Nařízení vlády, normy, BOZP)
10.50 - 12.30 Bezpečná dětská hřiště - požadavky
12.30 – 13.00 Přestávka
13.00 - 14.40 Povinnosti výrobce, dodavatele, provozovatele
15.00 - Diskuse
Lektorem semináře bude Mgr.L.Černá, manaľer systému řízení jakosti BOZP
Ing.L.Schmidtmayer, Centrum technické pomoci,TZÚS o.z. Zkuąební ústav lehkého průmyslu České Budějovice.
Účastníci semináře obdrží při prezenci materiály, týkající se uvedené problematiky. Na závěr semináře obdrží osvědčení o absolvování semináře.
Příloha: Závazná přihláška
Tel: 387 993 549, 606 131 970 e-mail: inorz@zliv.net č.účtu: 164050784 / 0300
ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA
zašlete nejpozději do 22.3.2005 na adresu: INORZ, Zahradní 419, 373 44 ZLIV, tel.: 606 131 970
případně e-mailem na adresu: inorz@zliv.net
na seminář : Dětská hřiątě – viz pozvánka
termín a místo konání: 31.3.2005 od 8.30 hod. v zasedací místnosti Magistrátu města Č.Budějovice,
nám.Přemysla Otakara II.
Titul, jméno, příjmení …………………………………………………………………………………..
Funkce ………………………………………………………………….Počet osob:…………………..
Firma, organizace, název…......................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………..
IČO:……………… DIČ:………………………..
Adresa, PSČ…………………………………………………………………………………………….
Telefon……………… e-mail:………………………
Číslo účtu/banka:……………………………………
podpis účastníka, razítko
Potvrzujeme, ľe jsme uhradili vloľné ve výąi 1.100,- Kč / osoba
- převodem na číslo účtu: 164050784 / 0300 VS: 3103, dne: ………………
- přeji si platit při prezentaci
*zaąkrtněte způsob vámi provedené platby
podpis, razítko
Kopii dokladu o zaplacení přiloľte k přihláące, případně předloľte při prezentaci.
Daňový doklad – fakturu obdrľíte při prezenci. V případě neúčasti je moľné vyslat náhradníka